~the shiny star~

Saturday, September 24, 2011

MARIA 21

Tengku Khairi senyum apabila melihat Maria masih ada di pejabat.Dalam tingkat ini hanya Maria dan Khairi sahaja yang tinggal.Maria ingin pulang namun langkahnya berhenti apabila Tengku Khairi ada dihadapannya.Mata kedua-dua bertembung seperti bicara dari hati ke hati.
"Maria awak maafkan saya yer sebab tengking awak di khayalak  orang ramai?" Maria senyum.Hati Tengku Khairi berdegup dengan kencang.Fuh terlebih manis pula senyuman Maria.
"Tak aapa saya maafkan Tengku.Kenapa Tengku pandang saya semacam jer ?" Tengku Khairi senyum
"Entah kenapa saya rasa senyuman awak kali begitu manis macam madu.Macam nak cium jer bibir tu" Muka Maria sudah kemerahan.Ya Allah  gatalnya Tengku sorang ni.Cakap straight to the point.Tak ada kiasan langsung. "Hish Tengku ni bikin saya malu sendiri jer.Nak mengusik saya pun berpada-padalah sikit.Tengku mana boleh cium saya.Saya ni bukan muhrim Tengku atau isteri Tengku"Maria menegur majikannya yang dia rasa sudah tercabut wayar dalam otaknya itu.Tengku Khairi mengikut jejak langkah Maria.Mereka sama-sama masuk dalam lift.Senyuman nakal  Tengku Khairi terserlah. "Kalau macam itu apa kata awak jadi isteri saya.Nanti saya rasa bukan setakat cium jer saya boleh buat lebih daripada tu pun saya  boleh buat" Maria mengerutkan dahinya.Dah datang perangai blur Maria.
 "Lebih daripa cium? Apa yang Tengku  boleh buat lebih dari cium?"Tengku Khairi menepuk dahinya.Sudah mai dah dia punya sikap blur dia tu.Tengku Khairi tersenyum nakal dia mendekatkan bibirnya ke telinga Maria. Perkara yang dibisik oleh Tengku Khairi yang membuat muka Maria merona merah.Saya sebagai penulis tak perlulah cerita korang pikirlah perkara yang korang rasa akan berlaku apabila seorang wanita dan lelaki yang suami isteri berada di atas katil.Lu Pikirlah Sendiri.Lepas PMR nanti sambung lagi hehehe

No comments:

Post a Comment